بازدید 12030
۳
عرضه کراس اوور برقی آئودی Q4 E-Tron

آئودی با نادین خودرو وارد ایران شد 

نادین خودرو اولین وارد کننده آئودی در ایران آئودی Q4 E-Tron ثبت سفارش کرد.
کد خبر: ۱۲۲۳۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱ 22 February 2024
آئودی با نادین خودرو وارد ایران شد 
 
نادین خودرو اولین وارد کننده آئودی در ایران آئودی Q4 E-Tron ثبت سفارش کرد. از آنجایی که امکان واردات خودروهای الکتریکی با قیمت بیش از 20 هزار یورو فراهم شده، شاهد واردات خودروهایی از برندهای معتبر جهان به کشور هستیم. پس‌ از اینکه واردات خودروهای بی‌ام‌و و مرسدس بنز به ایران در قالب طرح جانبازان فراهم شد، حالا قرار است محصولات ضلع سوم خودروسازی آلمان یعنی آئودی را هم در ایران ببینیم. 
 
نادین خودرو، به عنوان پیش قراول واردات این برند جذاب آلمانی، اولین آئودی را وارد ایران کرده است. این شرکت قصد واردات کراس اوور برقی Q4 E-Tron را دارد. حال براساس تصاویر دریافتی، نمونه اولیه آئودی  Q4 E-TRON شرکت نادین خودرو رسما وارد کشور شده است. 

خلاصه مشخصات فنی آئودی Q4 E-Tron وارداتی 

آئودی با نادین خودرو وارد ایران شد 

آئودی Q4 E-Tron یک کراس‌اوور کوچک و جمع‌وجور است که روی پلتفرم MEB گروه فولکس واگن ساخته شده است. این خودرو در دو نسخه معمولی و اسپرت‌بک یا کوپه تولید می‌شود. Q4 اولین بار در اوایل سال 2021 معرفی شد. این کراس‌اوور آلمانی در مدل‌های مختلفی مثل 40، 45 و 55 به بازار عرضه می‌شود که دیفرانسیل عقب و چهارچرخ محرک هستند. طبق گفته‌ها در ایران نسخه 40 عرضه خواهد شد که دیفرانسیل عقب است. 
 
آئودی با نادین خودرو وارد ایران شد 
 
این مدل از یک موتور الکتریکی در عقب استفاده می‌کند که 204 اسب بخار قدرت و 310 نیوتن متر گشتاور دارد. این خودرو از یک پکیج باطری 82 کیلووات ساعتی استفاده می‌کند که با هر بار شارژ کامل امکان پیمودن مسافتی بین 450 تا 520 کیلومتر را فراهم می‌کند. این کراس‌اوور الکتریکی آلمانی 4,588 میلی‌متر طول، 1,865 میلی‌متر عرض و 1,632 میلی‌متر ارتفاع دارد و ظرف حدود 8.5 ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد. این خودرو 2050 کیلوگرم وزن دارد و حداکثر سرعت آن بصورت الکترونیکی روی 160 کیلومتر بر ساعت محدود شده است. 
 
https://nadinkhodro.com/ 
 
@nadinkhodro
 
 
انتهای رپرتاژ آگهی/
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۳
برای چی خودرویی وارد می‌کنند که فقط آقا زادها توان خرید آن را دارند شما باید خودرویی را وارد بکنید که حداقل در دسترس طبقات مختلف مردم باشد ماسینهایی که بالاتر از میلیارد باشد بدرد کدام اقشار میخورند ضمنا این خودرو سازهای داخلی هم را تخته کنید با جان مردم چه در بحث آلودگی ودر بحث تصادفات جان مردم را نگیرند
مال کدوم آقازاده هستش این امتیاز واردات؟
به به بهداین میگن خودرو
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست